זה לא כי אני לא סומך Realtor שלי, אבל ההצעות שלו אלי מוכר את הבית שלי מהירה היא להגדיל את% 6% עד 8 כל כך סוכן של הקונה וכו 'יעברו מהר מנסה למכור אותו. אני צריך לדעת אם אני צריך נמוך יותר ממחיר המכירה שלי 5000 ומחצית הסגירה. עלות סגירת הוא 17,000 עצום וחצי אני אשלם. האם זה נכון קול? אני בטוח מחשבה עלות הסגירה לא יהיה יותר מ -10,000. הבית שלי כבר על השוק 6 שבועות עכשיו רק 2 הצגות. אני זה לגמרי לבד, ואין להם eduation בכלל עם הסוכן והנדל"ן. כל התשובות יהיה מוערך. תודה, ג'נט
הודעות קשורות:
- האם זו דרך אפשרית כדי למכור בית וסוכני היה גם כן? תכננתי לא הרשימה בבית שלי לכל ...
- מכירת קולורדו ספרינגס הבית שלך מהירה גם בלי Realtor או העובדה כי השקעה בנדל"ן היא אחת ...
- סגירה זו מכירה בית כמו סוכן נדל"ן ישנם שלבים שונים ...
- מה עלויות מעורבים מכירת בית או דירה? בתקופה זו של צורך גדול, כל אפשרות ...
- כל עצות איך למכור בית מהיר שלי? Im ב SC ו IM מנסה למכור את שלי ...
הודעות קשורות הביא לך זאת עוד הודעות קשורות Plugin .











































# 1 על ידי boricua_2290 ב 28 מאי 2009
וואו אני מבין את הדאגות שלך יש לי מצב דומה ואני אומר לך את זה כל דבר למכור בית עשוי גם להיות על סינית בגלל זה קשה .. הייתי להתייעץ עם אדם אחר מצב אמיתית חוות דעת נוספת .. כי זה מה שאני מתכוננת לעשות ... מקווה שזה יעזור. מזל טוב.
# 2 על ידי dlmrgnk ב 29 מאי 2009
אתה תמיד יכול לסמוך על המתווך, לעשות את מה האינטרס שלו. זה לא יכול להיות האינטרס שלך אבל. מצא יועץ על מי אתה יכול לסמוך. לעניות דעתי, זה לא דבר טוב לעשות.
# 3 על ידי רונלד H ב 30 מאי 2009
ראשית, שישה שבועות זה לא הרבה זמן בבית שלך כדי להיות בשוק. כפי Realtor לשעבר אני חושב אלה הם צעדים דרסטיים כדי לקחת כל כך מוקדם. אל תלך יותר אז 6%. אם אתה רוצה להוסיף תמריץ מאוחר יותר, אז אולי לשקול בונוס אלף דולר לסוכן הקונים. אתם תקבלו הזדמנות הוגנת על עלויות הסגירה כי זה colculated עו"ד סגירת והוא טיפול does'nt על סוכן אחד, הוא רק צריך לקיים את החוק או להסתכן livelyhood שלו ואת רישיון בפועל. זה נשמע לי כמו סוכן שלך לא עושה את העבודה שלו, רוצה להגדיל את העמלה כך הוא מקבל 4% לעומת 3%. אל תפחד לפטר אותו אם אתה לא מרוצה.
# 4 על ידי pamomof4 ב 30 מאי 2009
אני מכיר את ההרגשה ... אנחנו פשוט נמכר בית. שלנו היה רשום במשך 10 חודשים עם מתווכים רבים. הרשו לי להציע לך לשמור את זה ב -6% .... אני מסכים, מתווכים כרגע הם כסף רעב אבל בפועל אם אתה עובר מ 6-8% הסוכן עצמו לא הולך ליהנות הרבה אחרי הפיצול שלה הכל. אתה יכול להציע בונוס למכור "סוכן שמוכר" הבית שלך (סוכן קונים) ... אומר תוספת של $ 1000 .... ככה הם מקבלים את התמריץ הזה. הם רגיל יש לפצל בין חברות הנדל"ן וסוכני (קניה, מכירה. הרישום) ... אתה לא תאמין כמה פעמים עמלה הוא מפוצל. כמו כן 1 / 2 סגירת הוא קצת קיצוני .... נתנו שום הקונים שלנו לקראת סגירת אבל לא טיפה מחיר שלנו 5000 נוסף כדי לכסות חלק מההוצאות. אתה יכול להציע לשלם עבור הביטוח כותרת או משהו כזה, אבל לשלם 1 / 2 עלויות הסגירה שלהם? מה אם הם לא יכולים להעפיל הלוואה אלא אם כן הם צריכים לשלם 4 נקודות (כל נקודה היא 1% מהמחיר), למה אתה צריך לשלם את זה? מתווכים יעשו הכל למכירה, אל תשכח ש ... זה עולה להם כלום לתת את הכסף שלך .... אם הם רוצים לבצע מכירה כל כך למה הם לא מציעים כסף חזרה עמלה שלהם!
אם הקונה צריך כסף בשביל סגירת הם עושים מה שנקרא ויתורים ... .... Thats כאשר הם אומרים כי הם משלמים יותר ממה שהם עשו עבור הבית שלך והם מקבלים כסף בחזרה מחברת המשכנתאות. לדוגמה אתה רוצה 100,000 $ עבור הבית שלך אבל הם אומרים חברת המשכנתאות שלהם הם משלמים 110,000 $ ... אתה מקבל המחיר המבוקש שלך של 100.000 והם מקבלים 10,000 לקראת הסגירה שלהם ... במילים אחרות הם מימון הסיכום שלהם מדי.
האם אתה מקבל CMA (apprasail מוסמך השוק)? אם לא אני מציע לך לעשות ... זה דרך מדויקת מאוד מחיר הבית שלך. התקשר מתווך אחר, לא זה עם אתה רשום. הם בדרך כלל עושים את זה בחינם. CMA היא השוואה של מה בתים בשכונה שלך נמכר, כמה הם נמכרו ... וכו '
אגב, אנו נרשמו עם 5-6 מתווכים ולא לקבל 1 / 2 את התגובה שעשינו עם forsalebyowner.com. ככה מכרנו את הבית שלנו. אם הייתי צריך לעשות את זה שוב ... זה יהיה לי קשה לתת אמון כלשהו המתווך. אני מכיר הרבה שלה לבלוע אבל familarize עצמך עם כל ההיבטים של מכירת הבית שלך כך שלא ניצלו!
שלח לי אם יש לך עוד שאלות.
מזל טוב!
בתשובה הדוא"ל שלך:
אתה עדיין יכול לחתום עם המתווך ... רק בקשה לרישום פתוח. ככה אתה יכול ברשימה עם 10 מתווכים ו / או למכור את הבית שלך בלי לשלם עמלה. הוא ינסה לשכנע אותך מתוך רשימה פתוחה אומר שאתה לא הולך על ה-MLS, אבל אם אתה ברשימה עם למכירה על ידי הבעלים תקבל חשיפה MLS. אני יפחית את המחיר 5000 $ אבל לא מציע שום עלויות הסגירה .. זה ישאיר אותך יותר מקום למשא ומתן. אם אתה מציע עלויות הסגירה אתה לא תוכל להוריד את המחיר של הבית שלך. אנשים אוהבים לחשוב שיש להם כסף את המחיר המבוקש שלך. בנוסף אם אתה מוכר את עצמך אתה שומר המון $ $ $ בעמלות וגם יהיה מקום למשא ומתן נוסף. 6 שבועות זה לא הרבה זמן להיות בבית שלך על השוק .... אני יכול לשאול איפה היא בבית?
רק עוד קצת מידע ... מכרנו ידי הבעלים לאחר מכן שכרה עורך דין כדי להכין את החוזים, ניירת והחזק את השלשה ... .. את העלות הכוללת 600 $ .... הרבה פחות עמלה מתווכים! ואת עורך הדין ינחה אותך ישר דרך סגירת שלך ... זה היה ממש קל (הרבה יותר קל ממה שחשבתי).
שוב אם יש לך שאלות שלח לי דוא"ל.
ג'נין
# 5 על ידי bostonianinmo ב 1 יוני 2009
זה נשמע כאילו יש לך grubber כסף עבור סוכן. כאשר הוא או היא מבקשת לקבל 8% לסוכן של הקונה מעוניין יותר, מונה על ידי מספרת לו להציע לפצל 2 / 4. 8% הוא יקבל יותר $ $ $ עבור עושה מעט.
אתה לא יכול לדעת מה יהיו עלויות הסגירה עד שיש לך P & S חתמו הסכם על השולחן מאז עלויות הסגירה הם עניין של משא ומתן בין הצדדים. נתח טוב של עלויות הסגירה תתבסס על מחיר המכירה אז זה לא ניתן לומר אם $ 17k הוא גבוה, נמוך, או סתם על ימין כמו שאתה לא לספר לנו מה את מחיר הרישום הוא.
# 6 על ידי DJ B בשעה 4 יוני 2009
הוא לא בניגוד לרובנו כאן, מנסה כל דבר כדי להפוך את המכירות. זה קשה. אני כבר על זה במשך כמעט 20 שנים, הפחתת מחיר, עמלות גבוהות יותר, ולתת aways לא לייצר את הקונים עבור רישומים שלי.
למרות הצעתו על הוועדה אולי כמה תוקף באזור שלך, זה לא השפיע כאן. כמו כן יש לזכור שאנחנו נניח להראות פי כל המאפיינים שמתאימים לקריטריונים של הקונה. רובנו לא מסתכלים על תשלום של עמלה.
לגבי עלויות הסגירה, הם בדרך כלל בטווח של 1-2% ממחיר המכירה.
בהצלחה!
# 7 על ידי satarnag ב 5 יוני 2009
מה סוכן עושה זה שהוא מקבל 8% ומציע 4% -8% כי לסוכן של הקונה. אז הסוכן שלך מקבל 4% ו הסוכן של הקונה מקבל 4%. אם הייתי במקומך, לנסות לנהל משא ומתן עמלה של 5% (או 6%) שבו הסוכן שלך מקבל 1% והשאר הולך לסוכן של הקונה. אם הוא רוצה לקבל 5% אז נתנו לו להרוויח את זה על ידי מציאת קונה לעצמו. אני גם אוהב את הרעיון של בוסטוני של 6% שבו הסוכן שלך מקבל 2% ו -4% הולך לסוכן של הקונה.
לגבי עלות הסגירה, אני מציע לך להציע לשלם עד 2% ממחיר המכירה לקראת עלות הסגירה של הקונה. אז אם הבית שלך מוכרת עבור 500k, ואז להציע לשלם עד 10k בסגירת. זה יהיה למשוך קונים הביתה היא חלופה טובה יותר מאשר הפחתת המחיר המבוקש.
בין המציעים עמיל יותר של הקונה ומציע לשלם מחיר הסגירה של הקונה, יהיה לך סיכוי טוב יותר למכור את הבית שלך מאשר בשוק נורמלי. יש לי מכר דירות בדרך זו למרות הבית שלי היה רשום יותר מאשר המתחרים. לעולם אל תזלזל את תאוות הבצע של סוכני נדל"ן.
בהצלחה
# 8 על ידי W Slim ב 8 יוני 2009
אתה לא יכול. באמת. יש לי עסק עם 3 קבוצות של מתווכים ב 2 השנים האחרונות יש לי דירה שאני השכירות קניתי בית בשנה שעברה. ההבדל ביניהם הוא מדהים. קבל הפניות! אם מישהו לוחץ עליך וזה לא מרגיש נכון - ללכת עם הבטן שלך! אנו נכנעה ללחץ מצד Realtor שלנו שהיתה אמורה לשכור דירה שלנו והם לא עשו כלום, אבל להזכיר לנו שאנחנו חייבים להם שאם עברנו אפשרות אחרת, אנו בבעלות להם כסף. הם היו נורא, אנשים מגעילים.
מצד שני, Realtor עוד מצאו השוכר בשבילנו למרות שהיא לא עומדת לקבל עמלה. היא עשתה את זה כדי להפוך לקוח אותה מאושרת. ונחשו מה. אני תמיד נותן אמון באדם הזה ותמיד מאוד ממליץ עליה.
קח את הזמן כדי לשאול שאלות, לקבל המלצות טובות לעבוד רק עם אלה לקבל דירוגים גבוהים. מתווכים לא רעים. הם אנשים. לפעמים אנשים הם מחורבן באמת יעשו הכל כדי לקבל את הכסף שלך. יש אלטרנטיבה אבל זה לוקח מעט יותר עבודה כדי למצוא מי יהיה לחפש את האינטרס שלך.
# 9 על ידי Mustbe ב 11 יוני 2009
ג'נט כי סיכוי אתה צריך לקחת ...
אחת, שפעם חשבתי שהוא הכי אמינים הם יכולים לבוא הוא נוכל ... הוא עבד את דרכו למקומות לגרום להם להוריד את המחירים כך האיש עבד יכול לקנות בסוף.
זוהי רק דוגמה ... הם טוב ורע בכל חבורה.
# 10 על ידי godged ב 14 יוני 2009
לא הייתי להעלות את העמלה על הקצה שלו (הוא לא הזכיר שהוא מקבל מחצית להגדיל את זה?), ואני מסכים שאם אתה מציע בונוס מוטיבציה כי הסוכן של הקונה היא דרך יעילה יותר ללכת.
סגירת עלויות צליל גבוה, תלוי במחיר שלך. שאל את החברה בתואר להפסקה מטה של עלויות הסגירה. בתחום שלי, הקונים לשאת את רוב עלויות הסגירה, אלא אם כן הוא משא ומתן בחוזה שהמוכר עומד לתרום את עלויות הסגירה.
שתי הצגות בתוך 6 שבועות לא רע, יש בטוח הרבה sceanrios גרוע בחוץ.
מזל טוב.